Home Kuriozitet Si e dominoi TIKTOK vitin 2021?

Si e dominoi TIKTOK vitin 2021?

by E Ll

Përpjekjet e kopjimit të TikTok u rritën ndjeshëm në 2021.

Shpërthimet e aplikacionit të videove me formë të shkurtër në pronësi të Bytedance filluan në vitin 2020, kur Reels e Instagram-it dhe Spotlight i Snapchat u lançuan përkatësisht në gusht dhe nëntor të atij viti. Kohët e fundit, YouTube prezantoi produktin e tij TikTok, Shorts, në mars të këtij viti dhe Facebook filloi testimin e Reels në platformën e tij në gusht. Edhe Netflix dhe Reddit filluan të shfaqin video në aplikacionet e tyre në burime të ngjashme me TikTok më herët në 2021.

Kohët e fundit, Twitter dhe Spotify konfirmuan se secili po testonte produkte të ngjashme me videot e TikTok.

Por TikTok ka qëndruar në këmbë. Ishte aplikacioni social më i shkarkuar në nivel global në çdo tremujor të 2021, duke përfshirë tremujorin e katërt deri më 14 dhjetor, tregojnë të dhënat e ofruara ekskluzivisht për Variety Intelligence Platform nga Sensor Tower.

Sensor Tower më herët në dhjetor raportoi se TikTok ishte aplikacioni më i shkarkuar i App Store në vitin 2021. Por të dhënat e mësipërme japin një kulm se sa shumë përpara ka qenë aplikacioni i videove sociale gjatë gjithë vitit.

Para dhjetorit, TikTok ishte aplikacioni social më i shkarkuar globalisht për çdo muaj të vitit 2021 përveç janarit, kur Telegram u rendit si nr. 1 aplikacion.

Sensor Tower u përfshi në shkarkimet iOS të Douyin, versioni kinez i TikTok që raportoi 600 milionë përdorues të përditshëm në shtator 2020, në totalet globale të shkarkimeve të TikTok më sipër.

Por TikTok ka qenë gjithashtu nr. 1 aplikacion social nga SHBA shkarkohet çdo muaj këtë vit, duke përfshirë janarin dhe dy javët e para të dhjetorit, sipas Sensor Tower. Kjo sugjeron që Douyin nuk po mbulon që baza e përdoruesve të TikTok në SHBA të dëmtohet ndjeshëm nga përpjekjet e kopjimit të TikTok.

Mbështetja e të dhënave të Sensor Tower që sugjeron se TikTok nuk është dëmtuar keq nga përpjekjet e kopjimit të vitit 2021 është njoftimi i aplikacionit video se ai goditi 1 miliard përdorues mujor globalë në shtator, një shifër kjo nga gati 689 milionë në korrik 2020.

Rritja e fundit e aplikacionit video është mirëpritur nga menaxhmenti i Bytedance, i cili më pak se një vit e gjysmë më parë ndjeu për herë të parë frikën e errësimit në SHBA për shkak të nënshkrimit të një urdhri ekzekutiv nga Donald Trump me qëllim të ndalimit efektiv të TikTok. Presidenti Joe Biden në qershor e revokoi atë urdhër ekzekutiv, megjithëse disa besojnë se administrata aktuale mund të detyrojë ende Bytedance të shesë TikTok.

Është e mundur që lëvizja e rëndësishme e TikTok, e shpallur në korrik, për të zgjeruar kufirin kohor të videove në platformën e tij nga 60 sekonda në tre minuta, e mbajti të qëndrueshme numrin e shkarkimeve të aplikacioneve të platformës në pronësi të Bytedance, ndërsa konsumatorët u bënë më të vetëdijshëm për alternativat e aplikacioneve video të formës së shkurtër. si YouTube Shorts dhe Facebook Reels.

TikTok zgjeroi gjithashtu veçoritë e disponueshme përmes funksionalitetit të tij të videove live në korrik – duke përfshirë lejimin e krijuesve të planifikojnë ngjarje të drejtpërdrejta dhe të transmetojnë drejtpërdrejt me krijuesit në vende të tjera – dhe kjo mund të kishte ndihmuar platformën të mbajë përdoruesit muajt e fundit.

Veçoritë e reja të produktit TikTok kanë ndihmuar që shfletimi i aplikacionit të videove me formë të shkurtër të jetë një eksperiencë e re dhe ka të ngjarë ta kenë bërë inventarin e reklamave të aplikacionit më tërheqës. Në vitin 2021, pjesa e të anketuarve të anketuar nga Kantar dhe të ekspozuar ndaj reklamave të TikTok ishte gati dyfishi i shumës së një viti më parë.

Karakteristikat e fitimit të parave të synuara nga krijuesi do të luajnë një rol për të ndihmuar TikTok të shmangë konkurrencën e kopjimit në 2022.

Në shtator, TikTok filloi testimin e një integrimi me Square që lejon shitësit të dërgojnë përdoruesit direkt nga videot e TikTok në dyqanet e tyre Square Online. Një muaj më parë, TikTok dhe Shopify njoftuan një partneritet që lejon përdoruesit të blejnë produkte direkt nga profile të zgjedhura për herë të parë.

Disa biznese të vogla thuhet se kishin parë tashmë rezultate premtuese nga integrimi i Square në fillim të nëntorit, dhe kjo është një shenjë pozitive për krijuesit që kërkojnë të gjenerojnë më shumë të ardhura në TikTok në muajt e ardhshëm.

Related Articles

Leave a Comment

error: Content is protected !!