Home Mirëqenia Përse Mbretëria e Bashkuar nuk ka naftë mjaftueshëm ?

Përse Mbretëria e Bashkuar nuk ka naftë mjaftueshëm ?

by E Ll

Ditët e fundit mund të kesh dëgjuar për radhë të gjata që krijohen në stacionet e karburantit në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar ndërkohë që njerëzit, në panik, blejnë karburant – edhe pse qeveria dhe kompanitë e naftës thonë se nuk ka mungesë. Le të shikojmë se çfarë ka ndodhur dhe pse.

Çfarë ka ndodhur në stacionet e karburanteve ?

Radhët janë shtrirë për kilometra jashtë disa stacioneve ndërsa njerëzit presin me orë të tëra për të mbushur rezervuarët e tyre. Disa shoferë kanë fjetur në makinat e tyre ndërsa prisnin. Shumë pika karburanti nuk kanë qenë në gjendje të vazhdojnë me kërkesën dhe u është dashur të mbyllen.

Drejtori i Oil 4 Wales, Colin Owens, tha se garazhi i tij në Maesteg në Uellsin e Jugut zakonisht shiste midis 20,000 dhe 30,000 litra karburant në ditë, por kishte kaluar 100,000 litra në 24 orët e fundit.

Profesori Danny Altmann i Imperial College London shkroi në Twitter për një incident që ai pa që shpërtheu si rezultat i kësaj situate.

A po mbaron benzina në Mbretërinë e Bashkuar?

Kompanitë e naftës, përfshirë Shell, ExxonMobil dhe Greenergy, kanë theksuar se nuk ka mungesë të benzinës, duke thënë se presionet mbi furnizimin po shkaktoheshin nga “rritjet e përkohshme të kërkesës – jo një mungesë kombëtare e karburantit”.

“Nuk ka mungesë,” tha Sekretari i Mjedisit George Eustice të hënën. “Gjëja më e rëndësishme është që njerëzit thjesht të blejnë benzinë ​​siç do të bënin normalisht.”

Sidoqoftë, është e qartë se tani ka një mungesë të benzinës në pikat e shitjes. Shoqata e Shitësve me Pakicë të Petrolit tha të hënën se deri në dy të tretat e anëtarësisë së saj në gati 5,500 shitore të pavarura tani ishin pa karburant, me pjesën tjetër prej tyre “pjesërisht të thata dhe po mbarojnë së shpejti”. Më të prekurit ishin në zonat urbane të Britanisë, ndërsa Irlanda Veriore aktualisht nuk ishte prekur.

Cila është arsyeja e nxitimit për të blerë benzinë?

Shkaku kryesor në fakt qëndron në një mungesë tjetër me të cilën Mbretëria e Bashkuar po përballet aktualisht – drejtuesit e kamionëve. Vlerësohet të ketë një mungesë prej më shumë se 100,000 shoferësh në Mbretërinë e Bashkuar, dhe muajt e fundit ka shkaktuar probleme për një sërë industrish – nga supermarketet deri tek zinxhirët e ushqimit të shpejtë.

Paniku i karburantit u ndez pasi firma e naftës BP javën e kaluar tha se do të duhej të mbyllte “përkohësisht” një pjesë të vogël të stacioneve të saj të benzinës për shkak të mungesës së drejtuesve të kamionëve. Disa kompani të tjera të naftës kishin probleme të ngjashme në atë pikë.

Pra, pse Britania e Madhe ka mungesë të shoferëve ?

Ndërsa ka dëshmi të mungesës së shoferit të mjeteve të rënda (HGV) në të gjithë Evropën, Mbretëria e Bashkuar ka qenë ndër më të goditurat nga problemi.

Pas Brexit, shumë shoferë evropianë u kthyen në vendet e tyre, ose vendosën të punonin diku tjetër për shkak të burokracisë shtesë kufitare dhe ndikimit që kishte në të ardhurat e tyre. Pandemia Covid-19 pa edhe më shumë shoferë të ktheheshin në shtëpi, me pak u kthyen.

Sa serioze është mungesa e shoferit HGV?

Shoferët më të vjetër janë pensionuar dhe nuk janë zëvendësuar për shkak të një ngarkese të madhe në testet e shoferëve HGV për shkak të pandemisë.

Çfarë po bën qeveria britanike për krizën?

Të hënën, qeveria njoftoi se Ushtria ishte vënë në gatishmëri për të ndihmuar në zbutjen e presionit mbi stacionet e karburantit. Ministrat thanë se licencat specifike të HGV gjithashtu do të zgjaten, ndërsa ligji i konkurrencës midis firmave të naftës do të pezullohet përkohësisht.Kjo e bën më të lehtë për kompanitë të ndajnë informacion në lidhje me furnizimin me karburant dhe të japin përparësi në pjesët e vendit që kanë më shumë nevojë, tha Sekretari i Biznesit Kwasi Kwarteng.

Në një përpjekje për të trajtuar mungesat e shoferëve, qeveria ka njoftuar gjithashtu se do të ofrojë viza të përkohshme për 5,000 cisterna të karburantit të huaj dhe kamionë ushqimorë, si dhe 5,500 punëtorë të shpendëve në prag të Krishtlindjeve.

Ata gjithashtu kanë dërguar gati një milion letra drejtuesve të cilët mbajnë një licencë HGV për t’i inkurajuar ata të kthehen në industri dhe planifikojnë të trajnojnë 4,000 të tjerë për t’u bërë shoferë HGV.

Related Articles

Leave a Comment

error: Content is protected !!