Home Art dhe Kulturë ‘No Way Home’, Spider-Man bën namin në Box Office

‘No Way Home’, Spider-Man bën namin në Box Office

by E Ll

A është bërë “Spider-Man” ekskluziviteti më i rëndësishëm i filmit të Hollivudit?

Me të drejtë mund të thuhet se, duh, Peter Parker është pjesë e Marvel, markës më të madhe të argëtimit, kështu që…umm…po? Por superheroi i përhapur në internet ka bërë një rast mjaft të mirë për plotfuqishmërinë e tij pas “No Way Home”, finalja epike në trilogjinë e librave komik të udhëhequr nga Tom Holland, fshiu rekordet e arkës së epokës së pandemisë gjatë fundjavës, duke debutuar mbi vlerësimet fillestare. në 260 milionë dollarë në SHBA dhe Kanada.

Pavarësisht shqetësimeve për variantet e përhapjes së shpejtë të COVID-19, shitjet inauguruese të biletave për “No Way Home” mundën të arrinin lartësi të rafinuara, dhe jo vetëm sipas standardeve të COVID-19. Filmi i Sony Pictures pati debutimin e dytë më të lartë në historinë e Hollivudit pas vetëm “Avengers: Endgame” (357 milionë dollarë). Në nivel global, ai ka fituar 600 milionë dollarë, lansimi i tretë më i madh në mbarë botën ndonjëherë pas “Avengers: Endgame” (1.2 miliardë dollarë) dhe “Avengers: Infinity War” (640 milionë dollarë). Pandemi apo jo, këto janë disa shifra të çuditshme.

“Spider-Man i bashkohet Batman-it, Superman-it dhe X-Men-it si seriali më i frytshëm i superheronjve të të gjitha kohërave. Vetëm një duzinë seriale të çdo lloji kanë arritur në nëntë episode”, thotë David A. Gross, i cili drejton firmën e konsulencës së filmit Franchise Entertainment Research. “Eshtë e panevojshme të thuhet, ky shabllon – një introvert i vështirë bën një jetë të dyfishtë duke fluturuar përreth, duke përdorur superfuqitë për të korrigjuar gabimet – funksionon.”

Kur bëhet fjalë për njohuritë e librave komik, Spider-Man shkon lart në listën A. Pesë adaptime të tjera të superheronjve dolën në kinema këtë vit: “Black Widow” e Disney (379 milionë dollarë deri më sot globalisht), “Shang-Chi dhe Legjenda e Dhjetë Unazave” (432 milionë dollarë globalisht deri më sot) dhe “Eternals” (399 milionë dollarë globalisht). deri më sot), “Venom: Let There Be Carnage” të Sony (498 milionë dollarë deri më tani globalisht) dhe Warner Bros. ribëjnë “The Suicide Squad” (167 milionë dollarë globalisht deri më sot). Pas tre ditësh në kinema, “No Way Home” ka gjeneruar dukshëm më shumë para në arkat globale sesa mund të fitonte ndonjë nga këta heronj gjatë gjithë kohës së tyre në ekranin e madh. (Një paralajmërim: “Black Widow” dhe “The Suicide Squad” debutuan njëkohësisht në shërbimet e transmetimit, por edhe pa një lëshim hibrid, ata nuk do të ishin afruar me shitjet e biletave të Spidey – të paktën jo në kohë pandemie.) Nëse ” No Way Home” ruan vrullin, mund të jetë filmi i parë i epokës COVID që kalon 1 miliard dollarë në mbarë botën. Ky është lloji i kinemave me monedha që kanë nevojë dëshpërimisht në mënyrë që të mund të justifikojnë mbajtjen e dritave ndezur.

Në këtë drejtim, “No Way Home” ka konfirmuar të paktën një të vërtetë që ka qenë e dukshme që nga fillimi i COVID-19: Multiplekset kanë qenë – dhe do të vazhdojnë të jenë – më të varur se kurrë në spektaklet e superheronjve. Filmi i fundit “Spider-Man” mblodhi një ton parash në një kohë kur të paktën dy filma të denjë për Oscar në “West Side Story” të Steven Spielberg dhe “Nightmare Alley” të Guillermo del Toro kanë rënë në arkat. Publiku është i gatshëm të shkojë në kinema – por sigurisht jo për ndonjë film të vjetër.

Kjo është ajo që e bën Peter Parker kaq të rëndësishëm.

Jetëgjatësia e tij është mbresëlënëse duke pasur parasysh se personazhi – i portretizuar më parë nga Tobey Maguire dhe Andrew Garfield – është shfaqur në tetë filma të pavarur, live-action në 19 vitet e fundit. (Shprehja e Holandës për vigjilentin e adoleshentëve është shfaqur disa herë në ngjarjet e kryqëzimit të Universit Kinematik të Marvel, të tilla si “Avengers: Infinity War” dhe “Endgame.”) Në mjetin e duhur, shikuesit e filmit nuk mund të lodhen kurrë duke parë Spider-Man në veprim në ekran i madh.

Në përsëritjen e tij aktuale, “Spider-Man” ndan ADN-në e rëndësishme me Universin Kinematik të Disney-t të përhapur dhe ultra të suksesshëm, i cili sigurisht ka rritur profilin e web-slinger midis heronjve të veshur me Spandex. Por Peter Parker (dhe armiqtë) ekzistojnë gjithashtu në një distancë nga Doctor Strange, Thor dhe Heronjtë më të Fuqishëm të Tokës. Kjo për shkak se Sony, i cili shpërndan filmat e lidhur me Spider-Man dhe personazhet ngjitur, ka përdorur me zgjuarsi kapitalin e markës së MCU për të krijuar ekskluzivitetin e vet të veçantë dhe në zgjerim të filmave, një që është ankoruar nga të këqij si Venom, Morbius dhe Kraven. Në thelb, Sony po shijon dy herë përfitimet e marrëdhënies së saj me Marvel: Ka filmat e Spider-Man që ekzistojnë në MCU, dhe më pas seritë e tij të veçanta të filmave Marvel.

Dhe kjo është vetëm hapësira e veprimit të drejtpërdrejtë. Me “Into the Spider-Verse”, i cili u bë një sukses surprizë në arkë në 2018, dhe vazhdimin e tij të ardhshëm “Across the Spider-Verse”, Sony ka qenë në gjendje të nxjerrë në rrjet gjurmët e saj Spider-Man përmes animacionit.

Tashmë, Sony ka gjetur triumfe të përsëritura në degën e saj të Marvel me “Venom”, bazuar në antiheroin e luajtur nga Tom Hardy. Pavarësisht vlerësimeve të tmerrshme, “Venom” i vitit 2018 fitoi ar në arkë dhe grumbulloi 212 milionë dollarë brenda vendit dhe 850 milionë dollarë në mbarë botën. Nuk ishte rastësi.

Vazhdimi i studios, “Venom: Let There Be Carnage” i vitit 2021, gjeneroi 90 milionë dollarë në debutimin e tij në vend – një rekord pandemik derisa erdhi “No Way Home”. erdhi së bashku. Aventura e aksionit PG-13 u përfitua me 212 milionë dollarë në Amerikën e Veriut dhe 498 milionë dollarë në mbarë botën, një rezultat i shkëlqyeshëm për kohën e COVID dhe një rezultat që ka të ngjarë të ishte dukshëm më i lartë nëse një virus jashtëzakonisht ngjitës nuk do të tronditte biznesin e kinemasë. Është e dukshme që edhe gjatë kohërave të murtajës, personazhi nuk po përjeton kthime në rënie.

Peter Parker ka qenë në mënyrë të ngjashme rezistente ndaj lodhjes së ekskluzivitetit, të paktën që kur Holland ka veshur kostumin kuqeblu. Megjithëse “Spider-Man: Far From Home” i vitit 2019 pati një rezultat pak më të vogël në fundjavë (92 milionë dollarë) krahasuar me “Spider-Man: Homecoming” të vitit 2017 (117 milionë dollarë), pjesa e dytë në serinë e udhëhequr nga Hollanda përfundoi kutinë e saj. zyra e drejtuar si e para që ka kaluar 1 miliard dollarë në nivel global. “Homecoming” doli me 880 milionë dollarë ende mbresëlënëse në arkat botërore.

“Shumica e serialeve të mëdha luftojnë për të ruajtur suksesin e tyre këtë vonë në shfaqjen e tyre,” shton Gross. “Në vitin e tij të 20-të dhe me aktorin e tretë kryesor, “Spider-Man” po shpërthen.”

Spider-Man është një nga personazhet më të njohur të librit komik që ekziston. Megjithatë, analistët besojnë se ka një arsye specifike pse “No Way Home” i hodhi poshtë paraardhësit e tij për sa i përket hapjes së shitjeve të biletave të fundjavës. Ngjashëm me “Infinity War” dhe “Endgame”, të ngacmuara si ngjarjet më ambicioze të kryqëzimit në histori, aventura më e fundit e Spidey nuk ishte historia juaj e origjinës së superheroit të fundit në “Captain Marvel” ose “Ant-Man”. .” Në filmin “No Way Home” me regji të Jon Watts, një multivers shpërthyes i hap rrugën një grumbulli magjepsës të rrallë, të paparë kurrë më parë të zuzarëve nga e kaluara e Peter Parker, duke përfshirë Green Goblin të Willem Dafoe dhe Doctor Otto Octavius ​​të Alfred Molina nga epoka e Maguire dhe Electro e Jamie Foxx nga mbretërimi i Garfield. Është një grep nostalgjie që shfrytëzon në mënyrë kaq efektive dy dekada dashuri dhe vullnet të mirë ndaj filmave të kaluar të “Spider-Man”, asnjë entuziast i librave komik nuk do të guxonte të refuzonte ta shikonte në ekranin e madh. Për më tepër, disa aktorë u ngacmuan shumë, por nuk u konfirmuan kurrë që të ktheheshin, kështu që njerëzit duhej të shkonin në fundjavën e hapjes për të zbuluar se kush do të shfaqej në aventurën më të re.

“Çdo film që është shpallur ndonjëherë si hapja më e madhe, ose një nga më të mëdhatë, ka pasur një grep. Kështu shitet argëtimi”, thotë Shawn Robbins, analisti kryesor në Box Office Pro. “Pavarësisht nëse është premtimi i efekteve speciale revolucionare, betejat hapësinore, dinozaurët që vijnë në jetë, përshtatjet e materialit letrar popullor, kryqëzimet e personazheve apo çdo gjë tjetër në mes, filmat kanë gjithmonë disa elemente mbështetëse për të tërhequr masat.”

Ndonëse “Spider-Man: No Way Home” pothuajse me siguri nuk do të jetë dalja e fundit e Hollandës si rrjeti miqësor i Marvel-it në lagje, është e natyrshme të vihet në dyshim se si do të shkojnë figurat më pak të njohura në orbitën e Spidey në arkë në një kohë kur do të shfaqen filma. ende është kthyer në fuqinë e plotë. Kalorësia e kësteve të MCU të Disney-t duket se është e papërshkueshme nga plumbat, edhe pse hyrjet e fundit janë hedhur nga arkat e goditura nga pandemia. Dhe faqja e tij e vitit 2022 kthen në qendër të vëmendjes vigjilentët kryesorë të Marvel-it si Doctor Strange, Thor dhe Black Panther. Ata nuk do të kenë asnjë problem të shesin bileta, dhe shumë prej tyre.

Për filmat Marvel të Sony, testi më i vërtetë do të jetë “Morbius”, thriller i vonuar shpesh me protagonist Jared Leto, i cili do të hapet më 20 janar 2022; dhe “Kraven the Hunter”, me Aaron Taylor-Johnson, i planifikuar aktualisht për 13 janar 2023. As personazhet nuk janë emra të njohur si Spider-Man, dhe deri më sot, nuk duket sikur hobesi i internetit do të shfaqet në asnjërin film – të paktën, siç luhet nga Holland. Megjithatë, nëse këta filma mund të lidhen me audiencën, do të jetë një testament për popullaritetin e të gjitha gjërave Marvel Comics.

“Efekti i spërkatjes për përshtatjet e tjera të Sony-Marvel mund të jetë i rëndësishëm, por koha do ta tregojë. Çdo film është entiteti i tij nga prodhimi në marketing deri në publikim dhe pritje”, thotë Robbins. “Aq e lehtë sa Marvel Studios e bën të duket ndonjëherë, nuk ka një qasje të vetme që i përshtatet të gjithëve.”

Kjo do të thotë se “Morbius” dhe “Kraven the Hunter”, si dhe pronat e tjera të Sony-Marvel në zhvillim, nuk do të jenë në gjendje të kalojnë veshjet e “Spider-Man” për të qenë të suksesshëm, edhe në një epokë ku superheronjtë mbretërojnë suprem. në arkë. Me fjalë të tjera, producentët do të ishin të prirur të dëgjonin fjalët e autorit Brodi Ashton: “Heronjtë krijohen nga rrugët që ata zgjedhin, jo nga fuqitë me të cilat janë hijeshi.”

Related Articles

Leave a Comment

error: Content is protected !!