Home News Kinë : 5400 dyqane shërbenin produkte të skaduara, Starbucks nis hetim

Kinë : 5400 dyqane shërbenin produkte të skaduara, Starbucks nis hetim

by E Ll

Gjigandi i kafesë Starbucks ka urdhëruar një inspektim të plotë të çdo dege në Kinë pasi gazetarët e fshehtë zbuluan personelin në dy nga pikat e tij duke përdorur përbërës të skaduar.

Zinxhiri i kafesë u zotua për një politikë të tolerancës zero për sigurinë ushqimore pasi Pekin News e mbështetur nga shteti raportoi se dy pika në qytetin e Wuxi shkelën standardet.

Në pamjet e publikuara të hënën (13 dhjetor), stafi u pa duke hequr një afishe të datës së skadencës nga një shishe salcë çokollate dhe duke e zëvendësuar atë me një të re të printuar me një datë të mëvonshme. Në një dyqan tjetër u gjetën në shitje pasta të vjetruara dhe kakao.

“Ne kërkojmë ndjesë thellësisht dhe do të përmirësojmë në mënyrë aktive praktikat. Ne do të bashkëpunojmë ngushtë me hetimin dhe do të kërkojmë monitorim të vazhdueshëm nga publiku dhe media,” tha Starbucks China në llogarinë e saj në Weibo të hënën mbrëma.

Kompania pranoi se punonjësit kishin shkelur rregulloret e funksionimit të vendit dhe u zotua të nisë një inspektim të plotë të standardeve të sigurisë ushqimore në të gjitha 5,400 pikat në Kinën kontinentale.

Tema u bë shpejt virale në Weibo, duke grumbulluar 270 milionë shikime në mëngjesin e së martës, duke shkaktuar zemërim te shumë klientë.

“Ju lutemi jepni kafe me cilësinë e çmimit 30-40 juanë (6,50-8,60 dollarë amerikanë)”, thuhej në një koment.

Markat e huaja shpesh bëhen nën kritika dhe përpjekje për bojkot në Kinë, ku nacionalizmi konsumator është në rritje i inkurajuar nga qeveria e Presidentit Xi Jinping.

Në fillim të këtij muaji, Canada Goose Holdings pa stokun e saj të rënë me 14 për qind gjatë tre ditëve pasi u kritikua nga media shtetërore për moskthimin e parave për një klient të pakënaqur.

Në një rast më serioz, të ardhurat e zinxhirit suedez të modës H&M atje ranë pasi u bllokuan në platformat e tregtisë elektronike për qëndrimin e tij për të mos përdorur pambuk me burim nga Xinjiang, provinca perëndimore ku Kina akuzohet për shkelje të të drejtave të njeriut.

Kina është një nga tregjet më të rëndësishme për rritje në Starbucks me bazë në Seattle, së bashku me Shtetet e Bashkuara. Shitjet në vendndodhjet kineze të zinxhirit të kafesë kanë qenë të paqëndrueshme mes ringjalljeve të Covid-19 dhe kufizimeve të ndezjes dhe fikjes.Megjithatë, shefi ekzekutiv i Starbucks, Kevin Johnson, ka thënë se angazhimi afatgjatë dhe besimi i kompanisë për rritje në Kinë janë të palëkundur.

Related Articles

Leave a Comment

error: Content is protected !!