Home News Gjigandi Amazon parashikon një tremujor zhgënjyes … përse ?

Gjigandi Amazon parashikon një tremujor zhgënjyes … përse ?

by E Ll

Amazon.com Inc raportoi të enjten një rënie të fitimit dhe kjo gjë pret të vazhdojë gjatë tremujorit të festave, pasi shpenzimet e mëdha për të mbajtur operacionet e shpërndarjes pakësojnë të ardhurat e papritura të kompanisë nga blerjet në internet.

Pas një viti rezultatesh të suksesshme, shitësi më i madh në internet në botë po përballet me një perspektivë më të ashpër. Në një treg të ngushtë pune, ajo ka rritur pagën mesatare të magazinës dhe ka tregtuar bonuse gjithnjë e më të mëdha nënshkrimi për të tërhequr punëtorët që i nevojiten për të mbajtur të zhurmshëm funksionimin e saj me qarkullim të lartë.

Ndërkohë, kompania po lufton me ndërprerje të zinxhirit të furnizimit global. Ajo ka dyfishuar aftësinë e saj të përpunimit të kontejnerëve, ka zgjeruar programin e bashkëpunimit të shërbimit të shpërndarjes dhe po rrit investimet e saj në depo – të gjitha me një kosto të konsiderueshme.

Kompania tha se pret që fitimi operativ për tremujorin aktual të jetë midis 0 dhe 3.0 miliardë dollarë amerikanë, më pak se 6.9 miliardë dollarë që Amazon postoi një vit më parë. Në tremujorin e tretë të sapopërfunduar, të ardhurat neto ranë me rreth 50 për qind në 3.16 miliardë dollarë, e para që nga fillimi i pandemisë së koronavirusit në Shtetet e Bashkuara.

Andy Jassy, ​​i cili mori drejtimin e Amazon si CEO në korrik, tha në një deklaratë se kompania do të kryente disa miliardë dollarë shpenzime shtesë në biznesin e saj të konsumatorit për t’u marrë me kostot më të larta të transportit, rritjen e pagave dhe mungesën e fuqisë punëtore.

Amazon “po bën gjithçka që duhet për të minimizuar ndikimin tek klientët dhe partnerët e shitjes këtë sezon festash”, tha ai. “Do të jetë e shtrenjtë për ne në afat të shkurtër, por është prioriteti i duhur për klientët dhe partnerët tanë.”

Shitësi me pakicë është përpjekur të parandalojë një përsëritje të sezonit 2013, kur vonesat lanë disa pa dhurata në ditën e Krishtlindjes.

Shitësit me pakicë po përballen me kufizime në furnizim për gjithçka, nga lodrat dhe atletet Nike te laptopët, duke e bërë të vështirë për ta grumbullimin e rafteve të tyre.

CFO Brian Olsavsky tha në një telefonatë me gazetarët se mungesa e fuqisë punëtore kishte kontribuar në nivelet e paqëndrueshme të personelit.

Kompania punësoi 133,000 njerëz për të rritur numrin e punonjësve të saj të plotë dhe me kohë të pjesshme për tremujorin e tetë në një staf prej 1.47 milionë, megjithëse ka ende nevojë për më shumë për sezonin e festave.

Punëtorët – jo hapësira fizike – u bënë kufizimi kryesor i kapacitetit të tij në tremujorin e tretë, tha Olsavsky. Amazon u përball me një kosto shtesë prej 2 miliardë dollarësh nga puna, inflacioni dhe ndërprerjet operacionale, një shumë që supozohet të rritet në 4 miliardë dollarë në periudhën aktuale, tha ai.

Dhe stafi po shtyn gjithashtu për më shumë. Rreth 2,000 punëtorë në qytetin e Nju Jorkut bënë peticion këtë javë për një votim nëse do ta bënin magazinë e tyre objektin e parë të sindikalizuar të kompanisë në Shtetet e Bashkuara.

Për shitjet e lëngjeve, kompania filloi të inkurajojë klientët që të blinin oferta festash që në 4 tetor të këtij viti.

Kompania parashikoi se shitjet e tremujorit të katërt do të ishin midis 130 miliardë dhe 140 miliardë dollarë. Analistët prisnin 142.05 miliardë dollarë, sipas të dhënave të IBES nga Refinitiv.

Amazon gjithashtu humbi pritshmëritë për shitjet e tremujorit të tretë, të cilat u rritën me ritmin e tyre më të ngadaltë që nga shpërthimi i COVID-19, pasi konsumatorët u kthyen në dyqane pasi kishin blerë në internet nga shtëpitë e tyre për më shumë se një vit.

Megjithatë, ndarja e saj e informatikës cloud ishte një pikë e ndritshme. Shërbimet në internet të Amazon kanë parë rritje të shitjeve me kërkesën për lojëra dhe punë në distancë gjatë pandemisë.

CFO Olsavsky tha se rritja e të ardhurave u ripërshpejtua dhe kompania mposhti pritjet e analistëve me shitje neto prej 16.1 miliardë dollarë amerikanë në tremujor.

Shitjet totale neto u rritën në 110.81 miliardë dollarë në tremujorin e tretë që përfundoi më 30 shtator, nga 96.15 miliardë dollarë një vit më parë.

Analistët kishin parashikuar 111.60 miliardë dollarë.

Related Articles

Leave a Comment

error: Content is protected !!