Home Art dhe Kulturë Filmat që duhet të shohësh patjetër një herë në jetë.

Filmat që duhet të shohësh patjetër një herë në jetë.

by E Ll

Nga mijëra filma për të zgjedhur dhe një sistem navigimi dhe algoritëm që jo gjithmonë e bëjnë zgjedhjen e duhur të lehtë për tu gjetur, mund të jetë e vështirë të ndash mendjen se çfarë të shikosh në Netflix. Kjo është arsyeja pse ne jemi këtu. E kemi bërë ne punën e vështirë, kështu që tani e vetmja gjë që duhet të bësh është të ulesh dhe të shikosh këto rekomandime filmash.

“Air Force One”

E mban mend kur Harrison Ford ishte presidenti imagjinar i vendit? Rivizitoji ato kohë më të thjeshta me Air Force One të 1997, me Fordin si udhëheqësin e botës së lirë, avioni titullar i të cilit rrëmbehet nga një ekip i udhëhequr nga Gary Oldman.

“The American”

Një lloj thriller serioz me të cilin publiku amerikan nuk e dinte se çfarë të bënte kur doli, ky film i Anton Corbijn i vitit 2010 pati një ndjekje kritike, por dështoi në box office. Bazuar në librin Një Zotëri Shumë Privat, George Clooney luan si një vrasës me pagesë për t’u fshehur, i cili duhet të ikë nëpër Evropë pasi kopertina e tij të jetë hedhur në erë.

“American Me”

I madhi Edward James Olmos prodhoi, drejtoi dhe luajti në këtë dramë të vitit 1992 që u bë një nga filmat më të dashur të aktorit. Ajo bazohet në historinë e vërtetë të ngritjes së mafies meksikane në sistemin e burgjeve në Kaliforni, me Olmos që luan Montoya Santana, një gangster në rritje i cili përfundon drejtues i një bande të fuqishme burgu në Burgun Shtetëror Folsom.

“At Eternity’s Gate”

Një dramatizim i viteve të fundit të jetës së Vincent Van Gogh, drama e Julian Schnabel 2018 nuk është një biografi tipike sepse fokuson regjistrin artistik të tij më shumë sesa detaje kronologjike të jetës. Filmi është ankoruar nga një interpretim fenomenal nga Willem Dafoe si piktor me probleme, një kthesë që i dha atij nominimin e katërt për Oscar.

“Atlantics”

Debutimi drejtues i Mati Diop është një studim i butë, magjepsës i jetës në bregdetin e Senegalit, ku burrat shpesh dalin jashtë për brigje më të begata, duke i lënë gratë prapa. Është një film delikat, i bukur që luan si një romancë, histori fantazmë dhe studim i pabarazisë të gjitha në të njëjtën kohë. Shihe para se dikush të ta rekomandojë.

“Blade Runner”

Kryevepra e Ridley Scott e vitit 1982 u tall me famë kur u shfaq, por më vonë do të kuptohej se do të ndryshonte peizazhin kinematografik. Harrison Ford luan rolin e Rick Deckard në filmin shkencor- noir, një film që ndryshoi gjuhën vizuale të zhanrit dhe lançoi dhjetëra kopje. Origjinali është ende i përsosur, dhe ky është edicioni i fundit i prerë i filmit, ndërsa versioni i vitit 2007 ka disa ndryshime.

“The Bling Ring”

Sofia Coppola regjizoi këtë histori të vërtetë të vitit 2013 rreth një grupi të rinjsh në Los Anxhelos të cilët vendosën të fillojnë të grabisin të famshëm. Është një dramë e nënvlerësuar për privilegjin dhe ambicien, e filtruar përmes këndvështrimit të gjallë të kineastit dhe kastit të ri të talentuar, përfshirë Emma Watson dhe Taissa Farmiga.

“Catch Me If You Can”

Një nga filmat më të nënvlerësuar të Steven Spielberg. Leonardo DiCaprio luan si Frank Abagnale, një mashtrues legjendar që u bë milioner përmes krimeve të tij, dhe Tom Hanks si agjent i FBI -së duke u përpjekur për ta gjetur atë. Simpatik dhe i lezetshëm, falë një skenari të mrekullueshëm nga Jeff Nathanson, ky është një film që është i lehtë për tu parë përsëri dhe përsëri.

“The Conjuring”

A është ky filmi horror më i madh i viteve 2010? Jo vetëm që e bëri James Wan një drejtor të madh, por krijoi ekskluzivitetin e tij të titullit të shumëfishtë me spin-off si The Murgesha dhe Annabelle. Kthehu në fillim dhe shiko filmin e parë dhe ndoshta akoma më të mirin në seri. Një film fantastik që rigjallëroi zhanrin.

“Maja Crimson”

Filmi horror gotik i Guillermo Del Toro dukej se filloi të ndërtonte një kult pas çastit kur u publikua. Sigurisht, audienca kryesore që erdhi fillimisht duke kërkuar një film të frikshëm nuk iu përgjigj plotësisht filmit, por një rivlerësim filloi shumë shpejt. Në fund të fundit, kjo është një vepër e mrekullueshme, e paharrueshme, një kujtesë se vizioni i Del Toro nuk është si i askujt tjetër. Është nga ata filma që të gjithë do të pretendojnë se e kanë dashur që në fillim.

“Crip Camp: A Disability Revolution”

Barack dhe Michelle Obama prodhuan një nga dokumentarët më të mirë të vitit 2020 në këtë ekskluziv të Netflix. Është historia e Kampit Jened, një kamp veror në Nju Jork në vitet ’70 që u përshkrua si një “kamp i lirë, me shpirt të lirë, i projektuar për adoleshentët me aftësi të kufizuara”. Kjo nuk është vetëm një kapsulë kohore, por një vështrim se si mbështetja dhe komuniteti mund të ndryshojnë jetën e njerëzve përgjithmonë.

“Croupier”

Clive Owen depërtoi në këtë noir të vitit 1998, në të cilin ai është aq i qetë saqë njerëzit menjëherë filluan të sugjeronin se ai duhet të ishte 007 -ta i ardhshëm. Owen luan një shkrimtar që merr një punë si krupiier – një fjalë e zbukuruar për një tregtar në një kazino – dhe bie në skema të gabuara. Është një nga filmat më të nënvlerësuar të fundit të viteve ’90.

“Dances With Wolves”

Është e vështirë të besohet se ka pasur një kohë kur një dramë historike si kjo mund të ishte fenomen, por kjo tregon se sa kanë ndryshuar kohët në tre dekadat që nga publikimi. Ky film fitoi mbi 400 milionë dollarë në mbarë botën dhe mori rrugën drejt shtatë çmimeve të Akademisë, përfshirë filmin më të mirë dhe regjisorin. I njohur më shumë tani si filmi që vodhi çmimet Oscar nga GoodFellas, ky është një film më i mirë sesa reputacioni i tij.

“Do the Right Thing”

Mbi 30 vjet pas publikimit të tij, kryevepra e Spike Lee e vitit 1989 ndihet po aq urgjente dhe aktuale sa dita kur u publikua. Pas trazirave në vitin 2020 dhe çështjeve të racizmit sistemik që kanë vazhduar të dominojnë bisedat deri në vitin 2021, shumë njerëz e kanë gjetur veten duke e rishikuar këtë klasik dhe kanë gjetur se nuk ka humbur asgjë nga fuqia e tij.

“A Ghost Story”

Filmi eksperimental i David Lowery është një nga filmat më të pazakontë që mund të shohësh. Rooney Mara luan si një vejushë e pikëlluar pasi burri i saj, i luajtur nga Casey Affleck, vdes papritur, por bëhet diçka shumë më e çuditshme dhe më ambicioze kur kamera futet e humbur në një botë të mbushur me pikëllim dhe trauma. Është një film i bukur.

“High Flying Bird”

Steven Soderbergh shumë rrallë bën filma të këqij dhe ai nuk do të fillojë me Andre Holland dhe Zazie Beetz në oborrin e tij. Filmi i parë i vitit 2019, është një analizë e lojës që e bën NBA të funksionojë. Një dramë basketbolli tepër argëtuese dhe humane/korporative-media/pune do të tërheqë edhe fanatikët që nuk duan të dinë rreth sportit. Dhe e gjitha, E GJITHA është xhiruar në një iPhone!

“His House”

Një nga filmat horror më të mirë në Netflix, ky është historia e një çifti refugjatësh sudanezë që ikin në Londër vetëm për të zbuluar se edhe fantazmat janë nisur me ta. Është një histori shqetësuese, tmerruese, e ngritur edhe më tej nga komenti i saj mbresëlënës se sa njerëz sjellin me vete kur largohen nga kjo botë. Nga fantazmat nuk përndiqen shtëpitë, por njerëzit.

“The Irishman”

Projekti më ambicioz dhe më i shtrenjtë i Netflix deri më sot është kjo epikë 3.5-orëshe e bazuar në jetën e Frank Sheeran, djalosh që i shërbente Mafia-s dhe mik i Jimmy Hoffa. Martin Scorsese drejton legjendat e gjalla si Robert De Niro, Al Pacino dhe Joe Pesci në njërën nga veprat më të mira të karrierës së tyre. Elegjike dhe e paharrueshme – një koment mbi një jetë të dhunshme dhe, me të vërtetë, të gjithë trupin e krijuesit të filmit.

“Loving”

Kjo histori e vërtetë e një çifti ndër racor – luajtur me bukurinë dhe hirin nga Joel Edgerton dhe Ruth Negga – të cilët duhej të shkonin deri në Gjykatën Supreme të SHBA -së që martesa e tyre të ishte e ligjshme. Dhe kjo ishte në vitin 1967. Jeff Nichols shkroi dhe drejtoi këtë dramë të nuancuar, prekëse.

“Magnolia”

Studimi i karakterit i Paul Thomas Anderson në 1999 është një nga veprat më të mira të autorit, një studim i ndërlidhshmërisë së jetës moderne dhe gabueshmërisë së marrëdhënieve njerëzore. Jo shumë kohë pas “Boogie Nights”, Magnolia vërtetoi statusin e PTA si një nga kineastët më të mirë të Amerikës dhe përmban disa nga veprat më të mira në karrierë të Tom Cruise, Philip Seymour Hoffman, John C. Reilly, Jason Robards, Julianne Moore, Philip Baker Hall , dhe më shumë.

“Marriage Story”

Historia e shpërbërjes së një martese midis një drejtori teatri (Adam Driver) dhe aktores së tij kryesore (Scarlett Johannson). Të dy udhëheqësit gjithashtu bëjnë interpretimin më të mirë të karrierës së tyre në një punë të zgjuar dhe lëvizëse për mënyrën sesi divorci të shndërron në një person që nuk e kishe menduar se do të bëheshe dhe si duhet të ecësh përpara si ai person i ri. Një nga filmat më të mirë të vitit 2019.

Related Articles

Leave a Comment

error: Content is protected !!