Home Këshilla 6 Këshilla për stretching të sigurt

6 Këshilla për stretching të sigurt

by admin

Është normale që muskujt të ngurtësohen me kalimin e moshës, por kjo nuk do të thotë që të ndalosh së stërvituri. Një stretching (stretch – ushtrime për ngrohjen dhe ftohjen e muskujve para dhe mbas stërvitjes) i rregullt, ndihmon në mirëmbajtjen dhe përmirësimin e fleksibilitetit e lëvizshmërisë, duke ju dhënë kështu një ndiesi ripërtëritje dhe gjallërie.

Të gjithë – me kushte mjekësore ose jo – duhet t’i përdorin këto këshilla për të mbrojtur muskujt dhe nyjet duke siguruar fitim të fleksibilitetit.

  • Nxehni muskujt. Muskujt shtrihen më lehtë kur janë të ngrohtë. Shtrirjet tona dinamike mund të veprojnë si një nxehje për shtrirjet statike, ose mund të bëni shtrirje statike pas sportit, stërvitjes, apo edhe marshimit në vend me krahët që lëkunden për pesë minuta ose duke kërcyer me disa këngë. Paketat e nxehtësisë së lagësht ose një dush i ngrohtë janë gjithashtu efektivë.
  • Mos ndje dhimbje. Shtrihuni vetëm deri në tension të lehtë, kurrë deri në dhimbje. Nëse një shtrirje të dhemb, ndalo menjëherë! Rivendosni pozicionin tuaj me kujdes pasi të keni kontrolluar udhëzimet, pastaj provoni përsëri. Me kohën dhe praktikën, fleksibiliteti juaj do të përmirësohet.
  • Kushtojini vëmendje sjelljes dhe formës së mirë. Qëndrimi i trupit vlen nëse jeni ulur, në këmbë, apo lëvizni. Forma e mirë përkthehet në fitime më të mira në fleksibilitet dhe më pak gjasa të lëndimit kur shtrihen muskujt e ngushtë. Fotografitë e shtrirjeve tregojnë vetëm një pjesë të historisë, prandaj lexoni me kujdes udhëzimet për të marrë formën e duhur.
  • Përqëndrohuni në muskulin që shtrihet. Ju do të vini re se njëra anë e trupit tuaj shpesh është më e ngushtë se tjetra. Punoni në balancimin e kësaj me kalimin e kohës.
  • Merrni frymë. Merrni frymë rehat gjatë shtrirjes, ose përdorni frymëmarrje me yoga. Çfarëdo që të bëni, mos e mbani frymën ndërsa mbani një shtrirje.
  • Ushtroni shpesh. Do të bëni fitimet më të mira nëse shtriheni shpesh – çdo ditë, ose në sa më shumë ditë të javës. Të paktën, synoni të bëni streçing dy ose tre herë në javë.

Related Articles

Leave a Comment

error: Content is protected !!