Home Mirëqenia 10 gjëra që i ndodhin trupit nëse ndalon së ngrëni mish të kuq.

10 gjëra që i ndodhin trupit nëse ndalon së ngrëni mish të kuq.

by E Ll

Pavarësisht nëse je duke kërkuar për të shpëtuar kafshë ose për të mbrojtur mjedisin ose për të ndryshuar dietën, ja çfarë mund të presësh të ndryshojë në trup kur largon mishin e kuq nga menuja.

Mund të humbasësh disa kilogramë

Mishi i kuq është i dendur në kalori. Hiqe atë nga dieta e përditshme dhe ka gjasa të shohësh një numër më të vogël në peshore.

Mund të mos duket një ndryshim i madh në fillim, por mund të shtohet me kalimin e kohës. Një artikull i vitit 2015 në Revistën e Mjekësisë së Përgjithshme të Brendshme raportoi se njerëzit në një dietë vegjetariane humbën më shumë peshë sesa ata në një dietë jo-vegjetariane. Dhe veganët humbasin më shumë peshë sesa njerëzit që ende hanin vezë dhe produkte të qumështit.

Do të ndihesh më pak acide

Trupat e shëndetshëm kanë nevojë për një ekuilibër të mirë të pH. Por shumica e dietës moderne sot përbëhet nga ushqime që formojnë acid, përfshirë mishin e kuq. Mishi i kuq prodhon një ngarkesë të lartë acidike për trupin për t`a absorbuar dhe neutralizuar. Plus, aciditeti i lartë në trup krijon mjedisin e përsosur për sëmundje. Shto stresin dhe gjumin e dobët në përzierje dhe do kesh ulur rezistencën ndaj sëmundjeve me vdekshmëri të lartë si kanceri dhe diabeti.

Mund të ndihesh më pak e/i fryrë

Trupi tret mishin e kuq më ngadalë se ushqimet e tjera, dhe kjo është arsyeja pse mund të ndihet ngarkesë, dhimbje barku dhe rritje të gazit pas një darke me biftek.

Ndonjëherë mund të përjetosh dispepsi menjëherë pasi të kesh larguar mishin e kuq, por kjo gjë është kryesisht rezultat i ngrënies së ushqimeve më të shëndetshme, të pasura me fibra. Në planin afatgjatë, do të shtosh baktere të shëndetshme në zorrë, të cilat mund të ulin inflamacionin në të gjithë trupin. Në fakt, një studim i vitit 2015 i botuar në revistën Nutrition Research zbuloi se vegjetarianët kishin shkallë më të ulët të inflamacionit sesa ata që hanin mish.

Lëkura mund të përmirësohet

Të pasurit lëkurë të pastër fillon nga brenda. Konsumo fruta dhe perime, të cilat janë të ngarkuara me vitamina si A, C dhe E.

Ulje në nivelet e kolesterolit

Hiq mishin e kuq dhe do të zvogëlosh sasinë e yndyrave të ngopura, të cilat janë lidhur me të pasurit nivele të larta të kolesterolit. Shoqata Amerikane e Zemrës rekomandon marrjen e jo më shumë se 5 deri në 6 përqind të kalorive tuaja ditore nga yndyra e ngopur. Ky ekuilibër zvogëlon rrezikun e të pasurit kolesterol të lartë, i cili mund të çojë në grumbullimin e pllakës në muret e arterieve. Ky grumbullim quhet aterosklerozë.

Sigurisht kolesteroli i lartë mund të lidhet me gjenet, por zvogëlimi i mishit të kuq do të ndihmojë shumë në uljen e niveleve.

Mund të zvogëlosh rrezikun për disa kancere

Dietat e larta në yndyrë të ngopur janë shoqëruar me rritjen e inflamacionit brenda trupit, dhe inflamacioni kronik është lidhur me zhvillimin e kancerit.

Në vitin 2015, Organizata Botërore e Shëndetit (OBSH) e klasifikoi mishin e kuq si një kancerogjen të mundshëm, që do të thotë se mund të shkaktojë kancer. “Ka pasur raporte që lidhin marrjen e lartë të mishit të kuq me rritjen e rrezikut nga kanceri, veçanërisht kanceri i zorrës së trashë,” thotë Adrienne Youdim, MD, drejtoreshë e Qendrës për Humbje Peshe dhe Ushqyerje në Beverly Hills.

Një studim i vitit 2019 në Gazetën Ndërkombëtare të Epidemiologjisë zbuloi se ngrënia e një mesatare prej 76 gramësh mish të kuq ose të përpunuar në ditë ishte e lidhur me një shans 20% më të lartë për të zhvilluar kancer kolorektal.

Gatimi i mishit të kuq në temperatura të larta shkakton prodhimin e disa elementëve që mund të shkaktojnë kancer të zorrëve tek njerëzit me një predispozitë gjenetike. Mishi i kuq i përpunuar, si hot dog dhe sallami, gjithashtu kanë nitrite dhe kimitate. Mendohet se nitratet kontribuojnë në kancer.

Zvogëlohet rreziku i sëmundjeve serioze

Mishi i kuq mund të përmbajë sasi të larta yndyre të ngopur, e cila lidhet me rritjen e rrezikut të sëmundjeve kardiovaskulare, obezitetit dhe diabetit.

Një studim i vitit 2018 në European Heart Journal zbuloi se konsumi i mishit të kuq prodhon një përbërës që mund të rrisë rrezikun e sulmeve në zemër. Karnitina, e cila bën që trupi të prodhojë Trimethylamine-N-oksid (TMAO), një përbërës i prodhuar nga bakteret në stomak, duket se lidhet me rrezikun. Studiuesit besojnë se ndikon në metabolizmin e kolesterolit në trup, i cili çon në rritjen e zhvillimit të pllakës në muret e enëve të gjakut dhe mund të rrisë rrezikun e sëmundjeve të zemrës.

Ngrënësit besnikë mishit të viçit gjithashtu mund të jenë duke u lidhur me sëmundjen e Alzheimerit. Një studim i vitit 2017 i botuar në British Medical Journal fajësoi lidhjen në grumbullimin e tepërt të hekurit nga shumë mish i kuq në dietë.

Do kesh më shumë energji

Ne kemi nevojë për një zemër të shëndetshme, një sistem tretës të shëndetshëm dhe një mendje dhe trup të shëndetshëm për energji të mirë. Ndërrimi i mishit të kuq me ushqime më të shëndetshme, të tilla si fasulet, yndyrnat me bazë bimore, drithërat, frutat dhe perimet, mund të rezultojë në nivele më të larta të energjisë.

Do të ndihmosh mjedisin

Rritja e kafshëve që më vonë të përdoren për ushqim kërkon sasi masive të tokës, ushqimit, energjisë dhe ujit. Sipas një raporti të publikuar nga Instituti Worldwatch, 51 përqind ose më shumë e emetimeve globale të gazrave serë shkaktohen nga bujqësia e kafshëve. Çdo vit sektori i blegtorisë prodhon 59 milion ton mish bagëtie dhe bualli në nivel global dhe 11 milion ton mish nga delet dhe dhitë. Amerikanët hanë mesatarisht 122.47 mish për person në vit.

Do të të mungojnë disa ushqyes të caktuar

Disa lëndë ushqyese vijnë kryesisht nga mishi i kuq dhe mund të fillosh t`ua ndjesh mungesën nëse nuk i merr. Një familje kryesore e tyre janë vitaminat B, kryesisht vitamina B12, dhe gjithashtu hekuri mineral. Por për fat mirë ekzistojnë burime të tjera të mira për B; tofu dhe produktet e sojës, peshku, djathi dhe vezët. Disa ekspertë ende rekomandojnë marrjen e suplementeve.

Nga ana tjetër shumë njerëz, madje edhe ata që hanë mish të kuq janë të mangët në magnez. Kjo sepse toka e sotme është e ulët në magnez, kështu që dietat me bazë bimore nuk po furnizojnë me këtë mineral të rëndësishëm. Edhe në mish, bagëtia e kullotur ose e ushqyer me bar nuk po merr aq sa kërkohet për të mbajtur një nivel të shëndetshëm ditor.

Related Articles

Leave a Comment

error: Content is protected !!